You are here

IDtech werft aan !

Ons bedrijf is al meer dan 30 jaar actief op het gebied van toegangscontrole en beheer van werktijden, zowel in België als internationaal. IDtech NV ontwerpt en commercialiseert haar eigen oplossingen gaande van de hardware tot de software. Het bedrijf zorgt voor de installatie, de training en het onderhoud van de oplossingen, zowel voor eindgebruikers als via een netwerk van partners (www.idtech.eu).

Om het bedrijf verder uit te bouwen zoeken we een enthousiaste Customer Support Engineer.

Jouw profiel (m/v)

Functieomschrijving

  • Analyse van de technische noden en wensen van de klant in het pre-sales proces ter ondersteuning van het verkoopteam - vereist een grondige kennis van de IDtech producten en hun functionaliteit;
  • Installatie en parametrisering van de producten in het aftersales proces;
  • Training van de gebruikers;
  • Follow-up en oplossing van incidenten.

Technische vaardigheden - Hard skills

  • Bachelor in computertechnologie
  • Beheer van een computerpark: netwerkkennis, programmeerlogica, scripting (bijv. PowerShell), vaardigheid in SQL, enz.
  • Kennis van Oracle database en/of SQL Server is een troef
  • Kennis op het gebied van Human Resources Management (aspecten van werktijdbeheer) is een troef.

Persoonlijke vaardigheden - Soft skills

  • Pedagogische en communicatieve vaardigheden om klantentraining te geven;
  • Vermogen om deadlines te halen en zijn job te organiseren die zowel veel autonomie vraagt, maar ook een grote werklast;
  • Zekere discipline met betrekking tot de organisatorische verplichtingen van het bedrijf (CRM-input ...);
  • Commerciële gevoeligheid om nieuwe behoeften te detecteren om door te geven aan het verkoopteam;
  • Zeer goede communicatie, zowel intern als extern;
  • Eerlijkheid, respect voor de klant en de integriteit van zijn persoonlijke gegevens;
  • Aanpassingsvermogen, flexibiliteit en het vermogen om wijzigingen snel te beheren zonder enige terughoudendheid.

Talen

  • Perfecte kennis van het Frans en het Nederlands;
  • Goede kennis van het Engels.

Overige

  • In het bezit van een rijbewijs.

 

Ons aanbod

  • Een vast contract van onbepaalde duur bij een sterk en continu evoluerend bedrijf;
  • Een gevarieerde functie met vele uitdagingen in een aangename werkomgeving;
  • Continue training en begeleiding;
  • Een kleine onderneming op menselijke maat;
  • Een compleet salarispakket met tal van extralegale voordelen.

 

Bent u geïnteresseerd? Stuur dan zo snel mogelijk uw kandidatuur met CV en uw motivatiebrief naar het volgende adres: ctordeurs@idtech.be.